• 03.jpg
  • 02.jpg
  • online02-asre-ertebat.jpg
  • 06.jpg
  • 04.jpg
  • 09.jpg
  • 50002-asre-ertebat.jpg
  • 10.jpg
  • 01.jpg
  • 001.jpg

Downloadورود به محیط سامانه پیشرفته :


جهـت ورود به محـیط سـامـانه پیـام کـوتاه پیشرفته عصر ارتباط با استفاده از اطلاعات کاربری خود وارد شوید

مقاله ها

چرا عصر ارتباط ؟

شرکت عصر ارتباط در زمينه ي توليد نرم افزارهاي تحت وب با هدف ارائه خدمات کامپيوتري ، طراحي و توسعه وب ، اطلاع رساني و انتقال فناوري نوين ارتباطات ديتا به کشور ، همراه با آموزش کادر جوان خود براي ارتقاء دانش فني آنان در زمينه علوم جديد ارتباطات و خدمت به عموم مردم ، شرکت ها و سازمان ها تأسيس گرديد.

سامانه ي پيام کوتاه عصر ارتباط ، سامانه اي قدرتمند است که به صورت کاملا بومي توليد و به بازار عرضه شده است ، مفتخريم که بيش از 15 شرکت بزرگ ارائه دهنده خدمات پيام کوتاه را به صورت سورس اختصاصي خريداري و تا کنون توسط اين نرم افزار بيش از 3000 پنل نمايندگي ارائه شده است که سهم بسزايي در اشتغال زايي جامعه ايراني داشته است. همچنين پنل هاي کاربري ارائه شده توسط اين نرم افزار بالغ بر 13.484 پنل بوده است.

پشتيباني قوي تيم فني ، پاسخگويي سريع و رفع مشکلات کاربران به صورت 24 ساعته از جمله خدمات عصر ارتباط مي باشد ، تمامي مشکلات کاربران و نمايندگان در ساعات اداري و غير اداري توسط بخش پشتيباني سامانه و تماس تلفني پاسخ داده مي شود.

از آنجايي که اين نرم افزار در شرکت به صورت کاملا بومي توليد و به بازار عرضه شده است افزودن امکانات جديد به سامانه توسط برنامه نويسان حرفه اي يکي ديگر از مزاياي کار با نرم افزار عصر ارتباط مي باشد ، به طور متوسط هر ما 2 تا 4 امکان جديد به نرم افزار عصر ارتباط اضافه مي گردد که بسياري از اين امکانات از پيشنهادات کاربران و نمايندگان محترم مي باشد.

ما از هر گونه هزينه زائد اجتناب مي کنيم ، ما عقيده داريم مشتري نبايد بهاي ضعف هاي مديريتي و يا اشکالات اجرايي را بپردازد. پس ما پيش از راه اندازي هر سرويس جديد ، به دقت آن را مورد مطالعه قرار داده و قابليت اجرايي آن را بررسي مي کنيم.

ما با حسن نيت کامل اصول ساده شگفت انگيز کارمان را منتشر مي کنيم چون عقيده داريم که در يک فضاي رقابتي سالم ، جاي کافي براي ما و تمام همکاران ديگرمان وجود خواهد داشت ، و اين فضا در نهايت هم به نفع ما ، هم به نفع مردم به عنوان مشتريان آينده ما و همکاران ما خواهد بود. عصر ارتباط بر اين باور است که به دست آوردن سود کمتر از يک مشتري در صورتي که به نحوي انجام گردد که مشتري از خدمات ارائه شده رضايت داشته باشد ، آن مشتري را به يک قوه تبليغاتي خودساخته مبدل کند ، و اين افزايش سود ما را به عنوان ارائه دهنده خدمات در برخواهد داشت. اين اصول ساده باعث شده قيمت هاي خدمات ارائه شده بسيار مناسب بوده و با بهترين کيفيت به کاربران ارائه مي گردد.

برخی از مواردی که این سامانه را متمایز می سازد به شرح زیر است :

1. کار آفرینی و اشتغال زایی :

ارائه 3000 نماینده ریبرندینگ ظرف مدت کوتاه به معنی ایجاد 3000 شغل مجزا و درآمدزایی می باشد .
بسیاری از این نمایندگان به صورت حقوقی و کاملا رسمی فعالیت کرده و تمامی فعالیت خود را بر روی این موضوع متمرکز کرده اند و برخی دیگر به صورت شخص حقیقی فعالیت نموده و منبع درآمد مناسبی در کنار شغل اصلی ایجاد نموده اند .

2. به روز رسانی :

از آنجایی که این نرم افزار به صورت بومی در شرکت طراحی و پیاده سازی شده است به صورت روزانه ، هفتگی و ماهیانه به روز رسانی میگردد ، میتوان گفت بیش از 50 بخش جدید ظرف مدت یک سال به این سامانه اضافه و بیش از 200 ورژن به روز رسانی شده است .

3. پشتیبانی :

تمامی کاربران و نمایندگان از پشتیبانی کامل شرکت برخوردار هستند ، پشتیبانی بی نظیر شرکت از ساعت 9 صبح تا 12 شب یکسره از طریق تلفن و پشتیبانی آنلاین می باشد ، تیم پشتیبانی در دوشیفت به صورت فیزیکی در شرکت حضور داشته و پاسخگوی مشکلات و سوالات کاربران و نمایندگان می باشند .

4. حفاظت از اطلاعات :

سامانه عصر ارتباط بر روی دو سرور قدرتمند به صورت همزمان در کشور ایران قرار داشته و تمامی اطلاعات موجود در این سرور هر 5 ساعت یک بار توسط سرور دیگری درکشور آمریکا بکاپ گیری شده و تمامی این اطلاعات روزانه به سرور بکاپ در آلمان منتقل می گردد .

5. امنیت و تشخیص هویت :

این سامانه از یکی از پرقدرت ترین روش های تشخیص هویت جهت حفظ امنیت کاربران بهره میگیرد ، تمامی رمزهای کاربران توسط متد MD5 داخل بانک اطلاعاتی کد گزاری شده و تدابیر امنیتی خاصی برای امنیت و حفاظت اطلاعات کاربران در نظر گرفته شده .

6. ایده ها و طرح های جدید :

در این نرم افزار از ایده ها و نو آوری هایی استفاده شده که کاملا بی نظیر بوده و حتی مشابه خارجی هم ندارد ، بسیاری از این ایده ها توسط نمایندگان محترم ارائه شده و با استقبال توسط شرکت پیاده سازی و عملی گشته است به شکلی که هر ماه بخش های زیادی به این نرم افزار اضافه شده که بخشی از نیاز سرویس دهنده برطرف می کند.

7. یکپارچگی :

در این سامانه تبلیغاتی شما با تهیه یک اکانت می توانید علاوه بر استفاده از خدمات پیام کوتاه از خدمت دیگری همچون وب سرویس و ... استفاده نمایید. تمامی امکانات به صورت یکپارچه در اختیار کاربر قرار داده شده و کاربر می تواند با یک کلیک بین ماژول های مختلف جابجا شده و از امکانات مختلف استفاده نماید.

8. کنترل و مانیتورینگ :

این سامانه مجهز به سیستم کنترل هوشمند و مانیتورینگ دقیق می باشد، این سیستم به ما کمک می کند که هرگونه تخلف قبل از وقوع شناسایی و به سرعت برخورد گردد. سیستم فیلترینگ به لیستی از کلمات حساس می باشد ، کاربر به محض تایپ کردن این کلمات سیستم هوشمند را فعال کرده و پس از اطلاع رسانی به واحد پشتیبانی نرم افزار قبل از ارسال پیامک حاوی این گونه کلمات کاربر مسدود می گردد ، علاوه بر این سیستم یکپارچه کنترل و علاوه بر کنترل عمومی یک بخش کنترل نیز در اختیار هر نماینده قرار می گیرد تا کاربران زیر مجموعه خود را مانیتور و کنترل نمایند.
 پس از اضافه شدن این بخش تخلفات پیامکی تا 80درصد وضعیت قبل کاهش یافت.

 


کلمات کليدي : سامانه پيام کوتاه , اس ام اس تبليغاتي , ارسال و دريافت رايگان , ارسال فکس , سامانه هوشمند پيام کوتاه , پيامک رايگان , پنل اقتصادي اس ام اس , پنل اس ام اس , شرکت عصر ارتباط , سامانه هوشمند , ارسال و دريافت فکس , فکس اينترنتي.

Share Button

Module آخرین امکانات سامانه :


- مسابقه پیامکی
- نظر سنجی پیامکی
- عضویت پیامکی
- پیامک سر رسید
- بانک شماره های تفکیک شده
- بانک مشاغل با تفکیک استان
و...                                            اطلاعات بیشتر   »


 Contact Img2تماس با ما :


Phone

کرج ، میدان توحید ، ساختمان امیر ، طبقه سوم
واحد فروش : 36206895 - 026 
فکس اینترنتی : 89781990 - 021
موبایل : 1656125 - 0935

Icon Specialپیشنهاد ویژه : پنل نمایندگی


- آیا می خواهید با ما همراه شوید؟

- آیا می خواهید با نام و برند خود فعالیت کنید؟

پنل نمایندگی با امکانات ویژه با قیمت بسیار مقرون به صرفه و شماره پیامک اختصاصی؛

امکان تعریف بی نهایت نماینده و کاربر؛

و به همراه ده ها امکانات دیگر ارائه می گردد.

و ...                                           اطلاعات بیشتر   »

سامانه پيام کوتاه عصر ارتباط
ورود به سـامـانه پیام کوتاه

یادآوری رمز عبور

جهت گفتگوی آنلاین با واحد مشاوره و فروش بر روی لینک بالا کلیک کنید.

 

Yahoo Messenger Icon سامانه گفتگوی آنلاین عصر ارتباط :



Cup برخی از مشتریان ما :


 

  • logo 1.jpg
  • logo 2.jpg
  • logo 3.jpg
  • logo 4.jpg
  • logo 6.jpg
  • logo 7.jpg
  • logo 8.jpg
  • logo 9.jpg
  • logo 18.jpg
  • logo 19.jpg
  • logo 25.jpg
  • logo 26.jpg
  • logo 30.jpg
  • logo 32.jpg
  • logo 37.jpg
  • logo 40.jpg
تماس با ما
خرید شارژ تلفن همراه، گیفت کارت، آنتی ویروس، مجوز عبور از طرح ترافیک و پرداخت قبوض

Iran Fag 04