• 50002-asre-ertebat.jpg
  • 01.jpg
  • 06.jpg
  • 001.jpg
  • online02-asre-ertebat.jpg
  • 04.jpg
  • 09.jpg
  • 02.jpg
  • 10.jpg
  • 03.jpg

Downloadورود به محیط سامانه پیشرفته :


جهـت ورود به محـیط سـامـانه پیـام کـوتاه پیشرفته عصر ارتباط با استفاده از اطلاعات کاربری خود وارد شوید

سوالات متداول خدمات ارزش افزوده

1. سیستم ارزش افزوده چیست؟

خدمات ارزش افزوده تلفن همراه يا Value Added Service که به اختصار به آن VAS گفته مي‌شود، از جديدترين پارامترهاي نوين صنعت مخابرات مي‌باشد که در عين اينکه براي مصرف‌کنندگان تلفن‌هاي همراه سود بسياري دارد، درآمدزايي فراواني براي اپراتورهاي تلفن همراه نيز دارد و قدرت و پتانسيل بالايي براي ايجاد کسب و کار در تمامي زمينه‌ها را دارا است.

سرویس ارزش افزوده به نوعی از خدمات پیامکی گفته می شود که با ایجاد بستری مناسب سعی در افزایش ارتباط و تعامل بیشتر بین اوپراتور و مشترک دارد، و از جمله اهداف مهم آن میتوان به افزایش اطلاعات عمومی جامعه و ایجاد یک نوع سرگرمی سالم بین افراد جامعه اشاره کرد.

با توجه به استقبال عموم جامعه از این خدمات به جرات می توان گفت که سرویس ارزش افزوده فقط جنبه اطلاع رسانی و سرگرمی نخواهد داشت و در ابعاد گسترده ای قابل تعریف است. اصول طراحی این نوع خدمات به گونه ای است که مخاطب در ازای اطلاعاتی که دریافت می کند هزینه ای پرداخت خواهد کرد، و همین امر سبب بوجود آمدن بازار رقابتی شدیدی بین شرکتهای ارائه کننده این نوع سرویسها شده است.

2. تفاوت سرویس ارزش افزوده با سایر سرویسهای پیامکی چیست؟

در سایر سرويسهاي پيامکي سازمان يا ارگان دارنده سرويس پس از تهيه بستر هاي لازم مي بايست جهت ارسال پيامک به مخاطبين خود هزينه هاي پيامک را متحمل شود. در اينگونه سرويسها دسترسي به پنل هاي آفلاين و يا آنلاين جهت ارسال پيامک ضروري مي باشد. در سرويس هاي پيامکي مخاطبين لزوما بازار هدف نهايي نمي باشند چرا که خود سرويس مورد نظر را انتخاب نکرده اند. در سرويسهاي VAS هزينه پيامک هاي دريافتي از خود مخاطبين و توسط اپراتور يا به صورت کسر اعتبار و يا قابل پرداخت روي قبض تلفن همراه دريافت مي شود. بنابراين هزينه اي توسط ارگان و سازمان جهت ارسال پيامک دریافت نمی گردد، چه بسا که براي آن سازمان و ارگان درآمد زا نيز خواهد بود. در اينگونه سرويس ها براي يکبار سرويس تعريف شده و نيازي به دسترسي به بستر هاي نرم افزاري و يا سخت افزاي توسط سازمان جهت ارسال پيامک نمي باشد .

3. چگونه می توان یک سرویس ارزش افزوده ایجاد کرد؟

برای ایجاد یک سرویس ارزش افزوده باید جزو مشترکین سامانه باشید. سپس در بخش ارسال و گزینه "ارزش افزوده" سرویس خود را ایجاد می نمایید.

4. آیا خدمات ارزش افزوده فقط از طریق این سامانه عرضه می شود؟

خیر، عصر ارتباط جزو معدود شرکتهایی است که در این زمینه با اپراتورهای خدمات ارزش افزوده همکاری می کند، اما در بین سامانه های پیامکی تنها در این سامانه می توانید به صورت مستقیم اقدام به ثبت سرویس خود نمایید.

تا کنون تبلیغات صورت گرفته از سمت سامانه ها در خصوص این سرویس به منظور دریافت پروپزال و ایده از جانب شما و ارائه به یک شرکت واسط (content provider ) بوده است که در این شیوه معایب زیر به وضوح مشاهده می گردد:
+ در این شیوه طرح و ایده شما باید توجیه اقتصادی بسیار بالا، گسترده و جهان شمول باشد و نمی توانید طرح های کوچک و محلی را در این سیستم ها ارائه نمایید.
+ سهم سود برای ارائه دهنده ایده در این گونه موارد بسیار ناچیز می باشد و صرفه اقتصادی ندارد.
+ در روند ارائه طرح ها با توجه به عدم وجود قانون کپی رایت و ضمانت اجرایی در خصوص حفظ و صیانت از ایده ها، ایده های بسیاری به اطلاع افراد دیگر می رسد.
+ روند ارائه ایده تا اجرایی شدن طرح ها بسیار پیچیده و سخت می باشد و برای کاربران عادی غیرممکن می باشد.
و ...

5. آیا سرویس vas توسط صاحب طرح اجرا می گردد؟

خیر. سرویس vas توسط اپراتورها اجرا می گردد، بعد از تایید نهایی طرح اپراتور در اختیار صاحب ایده یک پنلی را قرار داده که محتوای ارسالی را باید داخل آن پنل قرار گیرد، این محتوا با توجه به نوع ارسال در پنل قرار می گیرد به طور مثال (مبتنی بر درخواست، سرویس روزانه، سرویس هفتگی، و...) سپس پیامک های ارسالی توسط پنل ارائه شده به مشترکین ارسال می گردد.

6. نحوه واریز سود حاصل از سرویس اجرا شده به چه صورتی است؟

میزان 50 درصد از سهم cp یا content provider به عنوان سود کاربر لحاظ می گردد.

7. بعد از ارسال طرح چه مدتی طول می کشد تا نتیجه اعلام شود؟

پس از ایجاد سرویس و احراز هویت فردی، شما می توانید در بخش مربوطه وضعیت سرویس خود را مشاهده و در هر مرحله از طریق سیستم تیکت مستقیم با اپراتور content provider در ارتباط باشید.

8. آیا تایید طرح های ارسالی شرایط خاصی دارد؟

بله، کلیه طرح های ارسالی باید شرایط زیر را داشته باشند تا تایید گردند:

  • طرح نباید تکراری باشد، طرح های تکراری به علت حفظ حق کپی رایت برای صاحب اصلی طرح تایید نمی شوند.
  • محتوای طرح باید جذاب و مفید باشد و باعث بالا بردن سطح اطلاعات عمومی افراد گردد.
  • منبع اطلاع رسانی طرح باید معتبر و قانونی باشد.
  • ایده باید به صورت کاملا شفاف و واضح در فرم پروپزال مطرح گردد.
  • ایده باید مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و پایدار به مسائل اخلاقی باشد و هیچگونه جنبه سیاسی نداشته باشد .

 


کلمات کلیدی : خدمات ارزش افزوده , ارسال و دریافت رایگان ,خدمات ارزش افزوده در کرج , سامانه پیام کوتاه در کرج , ارسال اس ام اس تبلیغاتی.

Share Button

Module آخرین امکانات سامانه :


- مسابقه پیامکی
- نظر سنجی پیامکی
- عضویت پیامکی
- پیامک سر رسید
- بانک شماره های تفکیک شده
- بانک مشاغل با تفکیک استان
و...                                            اطلاعات بیشتر   »


 Contact Img2تماس با ما :


Phone

کرج ، میدان توحید ، ساختمان امیر ، طبقه سوم
واحد فروش : 36206895 - 026 
فکس اینترنتی : 89781990 - 021
موبایل : 1656125 - 0935

Icon Specialپیشنهاد ویژه : پنل نمایندگی


- آیا می خواهید با ما همراه شوید؟

- آیا می خواهید با نام و برند خود فعالیت کنید؟

پنل نمایندگی با امکانات ویژه با قیمت بسیار مقرون به صرفه و شماره پیامک اختصاصی؛

امکان تعریف بی نهایت نماینده و کاربر؛

و به همراه ده ها امکانات دیگر ارائه می گردد.

و ...                                           اطلاعات بیشتر   »

سامانه پيام کوتاه عصر ارتباط
ورود به سـامـانه پیام کوتاه

یادآوری رمز عبور

جهت گفتگوی آنلاین با واحد مشاوره و فروش بر روی لینک بالا کلیک کنید.

 

Yahoo Messenger Icon سامانه گفتگوی آنلاین عصر ارتباط :



Cup برخی از مشتریان ما :


 

  • logo 1.jpg
  • logo 2.jpg
  • logo 3.jpg
  • logo 4.jpg
  • logo 6.jpg
  • logo 7.jpg
  • logo 8.jpg
  • logo 9.jpg
  • logo 18.jpg
  • logo 19.jpg
  • logo 25.jpg
  • logo 26.jpg
  • logo 30.jpg
  • logo 32.jpg
  • logo 37.jpg
  • logo 40.jpg
تماس با ما
خرید شارژ تلفن همراه، گیفت کارت، آنتی ویروس، مجوز عبور از طرح ترافیک و پرداخت قبوض

Iran Fag 04