ورود به محیط سامانه پیشرفته :
نکات مهم در انتخاب نمایندگی سامانه پیام کوتاه :
همه روزه کسب و کارها و روش های جدیدی برای کسب درآمد اینترنت معرفی می شوند. اغلب این راهکارها به سرمایه زیاد یا تخصص نیاز ندارد. یکی از بهترین گزینه های کسب درآمد نمایندگی ارائه خدمات پیام کوتاه است. نمایندگی سامانه پیامک و سرویس های ریسلری مزایای زیادی دارد از جمله :
1. ریسلر یا نماینده نیاز به دانش فنی خاصی ندارد.
2. سرمایه اولیه مورد نیاز، اندک است.
3. درآمد مناسبی دارد.
سرویس دهنده های مختلف، نمایندگی سامانه پیامک را با شرایط متفاوتی به علاقمندان عرضه می کنند. در ادامه نکات مهم در نحوه مقایسه و انتخاب مناسب ترین سرویس نمایندگی سامانه پیامک آماده است تا علاقمندان به فعالیت در این زمینه بتوانند بهترین را در راه اندازی کسب و کار جدید خود داشته باشند.
نکات مهم در بررسی سرویس نمایندگی سامانه پیام کوتاه :
1. مجوزهای سرویس دهنده و نرم افزار سامانه :
مجوزهای سرویس دهنده اصلی برای فعالیت بسیار مهم است. رسمیت شرکت و عضویت آن در نظام صنفی رایانه ای کشور الزامی است و در حال حاضر هیچ صنف یا تشکلی برای ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه وجود ندارد.
همچنین سامانه ای که در اختیار نمایندگان قرار می گیرد می بایست تأییدیه فنی شورای عالی انفورماتیک و گواهینامه ثبت نرم افزار را دارا باشد. با توجه به قوانین جاری، شرکت هایی که سورس اصلی را در اختیار نداشته باشند نمی توانند گواهینامه های ذکر شده را اخذ نمایند.
2. میزان استقلال نماینده و کیفیت ریبریندینگ :
میزان اختیارات نماینده در تعریف قیمت ها و رویه های فروش و پشتیبانی بسیار مهم است. نماینده به هر میزان اختیارات بیشتری داشته باشد می تواند راهکارهای فروش جامع تر و ساختار انعطاف پذیرتری تعریف کند از این رو لازم است موارد زیر بررسی شود و مشخص شود نماینده تا چه حد مستقل از سرویس دهنده اصلی است.
3. محدودیت تعداد کاربران :
تعداد کاربر قابل ثبت توسط نماینده بسیار مهم است. برخی سرویس دهندگان تعداد کاربر قابل ثبت توسط نماینده را محدود می کنند تا بتوانند در قبال برداشتن این محدودیت با افزایش سقف تعداد، هزینه های دیگری از نمایندگان اخذ نمایند.
4. امکان ثبت نماینده توسط نمایندگان :
چنانچه نمایندگان بتوانند علاوه بر ثبت کاربر عادی، نمایندگی مستقل ارائه نمایند کسب و کار آن ها رونق بیشتری خواهد یافت. در ادامه نمایندگان هر نماینده نیز لازم است از امکان ثبت نماینده مستقل برای خود برخوردار باشند بنابراین لازم است بررسی شود نمایندگان تا چند سطح امکان ارائه نمایندگی خواهند داشت.
5. تعرفه ارسال و دریافت پیامک برای نمایندگان :
شفافیت بازه های خرید اعتبار ارسال پیامک و تعرفه های متناسب با میزان خرید نماینده اهمیت بسزایی دارد چرا که به صورت مستقل روی توان رقابتی ومیزان سود نماینده تاثیر می گذارد. بنابراین بررسی دقیق دو نکته ضروری است :
برخی سرویس دهندگان برای ارسال پیامک به اپراتورهای مختلف تعرفه های متفاوتی در نظر می گیرند ولی هنگام تبلیغات فقط پایین ترین تعرفه را ذکر می کنند. به عنوان مثال تعرفه ارسال پیامک را 84 ریال اعلام می کنند اما در هنگام ارسال مشخص می شود تعرفه ارسال 84 ریالی از یک پیش شماره خاص است و فقط به مشترکین همراه اول محدود می شود و اگر کاربر بخواهد به مشترکین دیگر اپراتورها ارسال داشته باشد، هزینه ارسال با ضریب 1.5 برابر یعنی حدود 126 ریال محاسبه می شود. با توجه به اینکه مشترکین ایرانسل و سایر اپراتورها حدود 35% مشترکین تلفن همراه کشور را تشکیل می دهند وجود ضریب و اختلاف تعرفه ارسال به اپراتورهای مختلف، برای کاربران نهایی غیر قابل قبول است.
6. نحوه واگذاری شماره ها :
نحوه فروش شماره به نماینده تاثیر مستقیمی در میزان فروش وی خواهد داشت و لازم است روال واگذاری شماره ها به نمایندگان از حیث موارد زیر مشخص باشد :
7. هزینه پنل نمایندگی :
هزینه اولیه اخذ نمایندگی به نسبت امکاناتی که در اختیار نماینده قرار می گیرد بسیار مهم است. از سوی دیگر سرویس دهنده اصلی باید برای تامین هزینه های جاری، بروزرسانی و ارتقاء منابع سخت افزاری سامانه برنامه ریزی داشته باشد و هزینه سالیانه تمدید پنل نمایندگی را مشخص کند.
8. نحوه محاسبه و پرداخت سود :
به طور کلی سود حاصل از فعالیت نماینده از سه بخش بدست می آید و باید بررسی شود که این سودها چطور و به چه مقدار به نماینده تعلق می یابد.
9. نگهداری و حفظ اطلاعات :
پیام های ارسال شده، گزارش پیام ها، پیام های دریافتی و شماره های ثبت شده در دفترچه تلفن کاربران اطلاعات گران قیمتی هستند که باید حفظ شوند اما اغلب سامانه های پیام کوتاه دچار ضعف معماری و ساختار هستند و نه تنها قادر به حفظ این اطلاعات نیستند بلکه بدون کسب اجازه از کاربران نهایی و در دوره های کوتاه مدت تمامی پیام های ارسالی و دریافتی و گزارش ارسال ها را از روی سامانه حذف می کنند تا کندی سامانه و اشکالات مشابه آن رفع شود.
کلمات کلیدی : بهترین سامانه پیام کوتاه ، ارائه پنل نمایندگی ، سامانه پیام کوتاه در کرج ، ارسال اس ام اس تبلیغاتی ، شماره اختصاصی ، شماره مجازی ارسال پیامک ، پنل نمایندگی ، فروش سامانه پیام کوتاه ، فروش پنل نمایندگی سامانه پیام کوتاه.
پنل کاربری سامانه پیام کوتاه با امکاناتی نظیر ارسال منطقه ای ، ارسال کدپستی ، ارسال رده سنی ، ارسال جنسیت ، ارسال BTS ایرانسل ، ارسال به بانک مشاغل و ...
و امکانات نرم افزاری نظیر پاسخگوی خودکار ، منشی پیامکی ، نوبت دهی ، مدیریت اخطاریه و اقساط و ...
می توانید پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید و کسب و کار خود را رونق دهید.
همچنین امکان ارائه خط اختصاصی از تمام اپراتورهای پیامکی شامل اپراتور 1000 ، اپراتور 2000 ، اپراتور 3000 ، اپراتور 5000 و اپراتور 021 در پنل پیامکی شما وجود خواهد داشت.
کلمات کلیدی : پنل اس ام اس , ارسال و دریافت پیامک , ارسال اس ام اس اینترنتی , ارسال و دریافت اس ام اس , سامانه پیام کوتاه در کرج , ارسال پیامک تبلیغاتی , سامانه پیامک ارزان , سامانه پیامک رایگان , ارسال اس ام اس ارزان , شرکت عصر ارتباط .