• 10.jpg
  • 04.jpg
  • 50002-asre-ertebat.jpg
  • 02.jpg
  • 01.jpg
  • 06.jpg
  • 001.jpg
  • online02-asre-ertebat.jpg
  • 09.jpg
  • 03.jpg

Downloadورود به محیط سامانه پیشرفته :


جهـت ورود به محـیط سـامـانه پیـام کـوتاه پیشرفته عصر ارتباط با استفاده از اطلاعات کاربری خود وارد شوید

Elzam

Ok2نکات مهم در انتخاب نمایندگی سامانه پیام کوتاه :

همه روزه کسب و کارها و روش های جدیدی برای کسب درآمد اینترنت معرفی می شوند. اغلب این راهکارها به سرمایه زیاد یا تخصص نیاز ندارد. یکی از بهترین گزینه های کسب درآمد نمایندگی ارائه خدمات پیام کوتاه است. نمایندگی سامانه پیامک و سرویس های ریسلری مزایای زیادی دارد از جمله :

1. ریسلر یا نماینده نیاز به دانش فنی خاصی ندارد.

2. سرمایه اولیه مورد نیاز، اندک است.

3. درآمد مناسبی دارد.

سرویس دهنده های مختلف، نمایندگی سامانه پیامک را با شرایط متفاوتی به علاقمندان عرضه می کنند. در ادامه نکات مهم در نحوه مقایسه و انتخاب مناسب ترین سرویس نمایندگی سامانه پیامک آماده است تا علاقمندان به فعالیت در این زمینه بتوانند بهترین را در راه اندازی کسب و کار جدید خود داشته باشند.

نکات مهم در بررسی سرویس نمایندگی سامانه پیام کوتاه :

1. مجوزهای سرویس دهنده و نرم افزار سامانه :

مجوزهای سرویس دهنده اصلی برای فعالیت بسیار مهم است. رسمیت شرکت و عضویت آن در نظام صنفی رایانه ای کشور الزامی است و در حال حاضر هیچ صنف یا تشکلی برای ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه وجود ندارد.

همچنین سامانه ای که در اختیار نمایندگان قرار می گیرد می بایست تأییدیه فنی شورای عالی انفورماتیک و گواهینامه ثبت نرم افزار را دارا باشد. با توجه به قوانین جاری، شرکت هایی که سورس اصلی را در اختیار نداشته باشند نمی توانند گواهینامه های ذکر شده را اخذ نمایند.

2. میزان استقلال نماینده و کیفیت ریبریندینگ :

میزان اختیارات نماینده در تعریف قیمت ها و رویه های فروش و پشتیبانی بسیار مهم است. نماینده به هر میزان اختیارات بیشتری داشته باشد می تواند راهکارهای فروش جامع تر و ساختار انعطاف پذیرتری تعریف کند از این رو لازم است موارد زیر بررسی شود و مشخص شود نماینده تا چه حد مستقل از سرویس دهنده اصلی است.

  • امکان اتصال دامنه یا زیر دامنه (subdomain) دلخواه به سامانه نماینده وجود داشته باشد.
  • نماینده در پنل مدیریتی خود بتواند لوگوهای سامانه مثل لوگو صفحه ورودی (login) و لوگو صفحات داخلی را تنظیم و تعویض نماید.
  • کپی رایت سرویس دهنده اصلی در سامانه نباشد و نماینده بتواند برای اعتماد سازی بیشتر نزد کاربران، کپی رایت را به نام خود درج نماید.
  • تعیین تعرفه های ارائه خدمات در اختیار نماینده باشد و سرویس دهنده در تعیین قیمت خدماتی که نماینده ارائه می کند دخالتی نداشته باشد.
  • دسترسی کاربران هر نماینده به سامانه، فقط از طریق دامنه یا زیر دامنه همان نماینده باشد. به عبارت دیگر کاربر نتواند از آدرس نماینده دیگری وارد سامانه شود.

3. محدودیت تعداد کاربران :

تعداد کاربر قابل ثبت توسط نماینده بسیار مهم است. برخی سرویس دهندگان تعداد کاربر قابل ثبت توسط نماینده را محدود می کنند تا بتوانند در قبال برداشتن این محدودیت با افزایش سقف تعداد، هزینه های دیگری از نمایندگان اخذ نمایند.

4. امکان ثبت نماینده توسط نمایندگان :

چنانچه نمایندگان بتوانند علاوه بر ثبت کاربر عادی، نمایندگی مستقل ارائه نمایند کسب و کار آن ها رونق بیشتری خواهد یافت. در ادامه نمایندگان هر نماینده نیز لازم است از امکان ثبت نماینده مستقل برای خود برخوردار باشند بنابراین لازم است بررسی شود نمایندگان تا چند سطح امکان ارائه نمایندگی خواهند داشت.

5. تعرفه ارسال و دریافت پیامک برای نمایندگان :

شفافیت بازه های خرید اعتبار ارسال پیامک و تعرفه های متناسب با میزان خرید نماینده اهمیت بسزایی دارد چرا که به صورت مستقل روی توان رقابتی ومیزان سود نماینده تاثیر می گذارد. بنابراین بررسی دقیق دو نکته ضروری است :

  • تعرفه هایی که برای ارسال با پیش شماره های مختلف در اختیار نماینده گذاشته می شود چقدر است. به عنوان مثال تعرفه ارسال با پیش شماره های 1000 ، 54000 یا 57000 به دلیل محدودیت های کیفی و کمی آن ها با تعرفه ارسال در پیش شماره های 2000 و 3000 است متفاوت است. بنابراین باید بررسی شود تعرفه اعلام شده از سوی سرویس دهنده برای ارسال با چه پیش شماره ای است.
  • همچنین لازم است بررسی شود که برای ارسال پیامک با اپراتورهای مختلف ضریب وجود نداشته باشد. به عنوان مثال اگر تعرفه ارسال پیامک از پیش شماره 1000 به مشترکین همراه اول 85 ریال است، تعرفه ارسال به ایرانسل و تالیا از پیش شماره 1000 بیشتر از 85 ریال نباشد.

برخی سرویس دهندگان برای ارسال پیامک به اپراتورهای مختلف تعرفه های متفاوتی در نظر می گیرند ولی هنگام تبلیغات فقط پایین ترین تعرفه را ذکر می کنند. به عنوان مثال تعرفه ارسال پیامک را 84 ریال اعلام می کنند اما در هنگام ارسال مشخص می شود تعرفه ارسال 84 ریالی از یک پیش شماره خاص است و فقط به مشترکین همراه اول محدود می شود و اگر کاربر بخواهد به مشترکین دیگر اپراتورها ارسال داشته باشد، هزینه ارسال با ضریب 1.5 برابر یعنی حدود 126 ریال محاسبه می شود. با توجه به اینکه مشترکین ایرانسل و سایر اپراتورها حدود 35% مشترکین تلفن همراه کشور را تشکیل می دهند وجود ضریب و اختلاف تعرفه ارسال به اپراتورهای مختلف، برای کاربران نهایی غیر قابل قبول است.

6. نحوه واگذاری شماره ها :

نحوه فروش شماره به نماینده تاثیر مستقیمی در میزان فروش وی خواهد داشت و لازم است روال واگذاری شماره ها به نمایندگان از حیث موارد زیر مشخص باشد :

  • واگذاری دائمی یا سالیانه : تا کنون واگذاری شماره های مجازی از سوی اپراتور به صورت دائمی بوده و هیچ هزینه ای بابت تمدید سالیانه، آبونمان یا نگهداری برای شماره های مجازی اخذ نشده است بنابراین بررسیاینکه شماره ها بصورت دائمی در اختیار نماینده قرار می گیرند یا سالیانه هزینه ای برای اجاره آن ها بپردازد بسیار مهم است. (در عصر ارتباط کلیه شماره ها به نمایندگان به صورت دائمی واگذار می شود و در سالهای بعد هیچ هزینه ای بابت تمدید دریافت نخواهد شد).
  • مالکیت رنج شماره : از نظر اپراتور مالک هر شماره 8 رقمی صاحب امتیاز شماره های 10 و 12 و 14 رقمی از رنج شماره 8 رقمی خریداری شده است. به عنوان مثال مالک شماره 30002223 صاحب امتیاز شماره 10 رقمی 3000222333 است و این شماره به دیگران واگذار نمی شود. اگر سرویس دهنده اصلی این حق مالکیت را رعایت کرده و حق امتیاز شماره های رنج 8 رقمی را برای مالک آن محفوظ بدارد نماینده می تواند شماره 8 رقمی دلخواه خود را تهیه کرده و با اختیار کامل شماره های 10 و 12 و 14 رقمی از رنج شماره خود را بفروشد.
  • قیمت شماره ها : قیمت شماره های مجازی با توجه به تعداد ارقام آن ها متفاوت است اما نکته مهم درباره شماره های 10 و 12 و 14 رقمی این است که قیمت این شماره ها به رند و غیر رند بودن آن ها بستگی ندارد. تنها قیمت شماره های 9 رقمی و کمتر از آن براساس میزان رندی شماره متفاوت است.

7. هزینه پنل نمایندگی :

هزینه اولیه اخذ نمایندگی به نسبت امکاناتی که در اختیار نماینده قرار می گیرد بسیار مهم است. از سوی دیگر سرویس دهنده اصلی باید برای تامین هزینه های جاری، بروزرسانی و ارتقاء منابع سخت افزاری سامانه برنامه ریزی داشته باشد و هزینه سالیانه تمدید پنل نمایندگی را مشخص کند.

8. نحوه محاسبه و پرداخت سود :

به طور کلی سود حاصل از فعالیت نماینده از سه بخش بدست می آید و باید بررسی شود که این سودها چطور و به چه مقدار به نماینده تعلق می یابد.

  • سود فروش پنل کاربری و نمایندگی : اگر نماینده برای ثبت کاربر یا ارائه نمایندگی به دیگران ملزم به پرداخت پورسانت یا سهمی به سرویس دهنده اصلی نباشد، سود بیشتری خواهد داشت.
  • سود فروش شماره : اگر قیمت واگذاری شماره ها به نمایندگان یک روال منطقی داشته باشد، نمایندگان نیز با توجه به شرایط خود می توانند قیمت هایی را تعیین کنند که بیشترین مزیت را برای آن ها ایجاد کند.
  • سود حاصل از ارسال پیامک : سود حاصل از فروش اعتبار ارسال پیامک توسط کاربران مهمترین بخش درآمد یک نماینده است به همین منظور باید بررسی شود که آیا سود حاصل از فروش اعتبار به صورت نقدی و بلافاصله به نماینده می رسد یا غیر نقدی و اعتباری است. در برخی سرویس های نمایندگی سود حاصل از فروش اعتبار ارسال، زمانی به نماینده می رسد که کاربر نهایی اعتبار خریداری شده را مصرف کرده و پیامک ارسال نماید. بدهی است مادامی که اعتبار در پنل کاربر باقی بماند سودی عاید نماینده نخواهد شد. چنانچه تعرفه نمایندگان و کاربران از سوی سرویس دهنده اصلی تعیین شود سود حاصل از فروش اعتبار ارسال بلافاصله در پنل نماینده منظور می شود اما قابل وصول به صورت ریالی نیست. در چنین شرایطی نماینده مجبور است برای تبدیل اعتبار موجود در پنل خود به مبالغ ریالی به بازاریابی بیشتر و ارسال پیامک انبوه تلاش مضاعفی به کار بندد.

9. نگهداری و حفظ اطلاعات :

پیام های ارسال شده، گزارش پیام ها، پیام های دریافتی و شماره های ثبت شده در دفترچه تلفن کاربران اطلاعات گران قیمتی هستند که باید حفظ شوند اما اغلب سامانه های پیام کوتاه دچار ضعف معماری و ساختار هستند و نه تنها قادر به حفظ این اطلاعات نیستند بلکه بدون کسب اجازه از کاربران نهایی و در دوره های کوتاه مدت تمامی پیام های ارسالی و دریافتی و گزارش ارسال ها را از روی سامانه حذف می کنند تا کندی سامانه و اشکالات مشابه آن رفع شود.

 


کلمات کلیدی : بهترین سامانه پیام کوتاه ، ارائه پنل نمایندگی ، سامانه پیام کوتاه در کرج ،  ارسال اس ام اس تبلیغاتی ، شماره اختصاصی ، شماره مجازی ارسال پیامک ، پنل نمایندگی ، فروش سامانه پیام کوتاه ، فروش پنل نمایندگی سامانه پیام کوتاه.

Share Button

 


اطلاعات کلی در خصوص پنل کاربری

پنل کاربری سامانه پیام کوتاه با امکاناتی نظیر ارسال منطقه ای ، ارسال کدپستی ، ارسال رده سنی ، ارسال جنسیت ، ارسال BTS ایرانسل ، ارسال به بانک مشاغل و ...

و امکانات نرم افزاری نظیر پاسخگوی خودکار ، منشی پیامکی ، نوبت دهی ، مدیریت اخطاریه و اقساط و ...

می توانید پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید و کسب و کار خود را رونق دهید.

همچنین امکان ارائه خط اختصاصی از تمام اپراتورهای پیامکی شامل اپراتور 1000 ، اپراتور 2000 ، اپراتور 3000 ، اپراتور 5000 و اپراتور 021 در پنل پیامکی شما وجود خواهد داشت.

 


کلمات کلیدی : پنل اس ام اس , ارسال و دریافت پیامک , ارسال اس ام اس اینترنتی , ارسال و دریافت اس ام اس , سامانه پیام کوتاه در کرج , ارسال پیامک تبلیغاتی , سامانه پیامک ارزان , سامانه پیامک رایگان , ارسال اس ام اس ارزان , شرکت عصر ارتباط .


 

Module آخرین امکانات سامانه :


- مسابقه پیامکی
- نظر سنجی پیامکی
- عضویت پیامکی
- پیامک سر رسید
- بانک شماره های تفکیک شده
- بانک مشاغل با تفکیک استان
و...                                            اطلاعات بیشتر   »


 Contact Img2تماس با ما :


Phone

کرج ، میدان توحید ، ساختمان امیر ، طبقه سوم
واحد فروش : 36206895 - 026 
فکس اینترنتی : 89781990 - 021
موبایل : 1656125 - 0935

Icon Specialپیشنهاد ویژه : پنل نمایندگی


- آیا می خواهید با ما همراه شوید؟

- آیا می خواهید با نام و برند خود فعالیت کنید؟

پنل نمایندگی با امکانات ویژه با قیمت بسیار مقرون به صرفه و شماره پیامک اختصاصی؛

امکان تعریف بی نهایت نماینده و کاربر؛

و به همراه ده ها امکانات دیگر ارائه می گردد.

و ...                                           اطلاعات بیشتر   »

سامانه پيام کوتاه عصر ارتباط
ورود به سـامـانه پیام کوتاه

یادآوری رمز عبور

جهت گفتگوی آنلاین با واحد مشاوره و فروش بر روی لینک بالا کلیک کنید.

 

Yahoo Messenger Icon سامانه گفتگوی آنلاین عصر ارتباط :



Cup برخی از مشتریان ما :


 

  • logo 1.jpg
  • logo 2.jpg
  • logo 3.jpg
  • logo 4.jpg
  • logo 6.jpg
  • logo 7.jpg
  • logo 8.jpg
  • logo 9.jpg
  • logo 18.jpg
  • logo 19.jpg
  • logo 25.jpg
  • logo 26.jpg
  • logo 30.jpg
  • logo 32.jpg
  • logo 37.jpg
  • logo 40.jpg

Iran Fag 04

خرید شارژ تلفن همراه، گیفت کارت، آنتی ویروس، مجوز عبور از طرح ترافیک و پرداخت قبوض
تماس با ما