ورود به محیط سامانه پیشرفته :
از عصر ارتباط پرسیده اند ...
1. چگونه می توانم دموی سامانه را ببینم ؟
در همه صفحات این وب سایت با کلیک روی دکمه "ورود به سامانه پیام کوتاه" به طور خودکار به محیط سامانه راهبری خواهید شد. سپس با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور "demo" می توانید وارد محیط دوموی سامانه شوید.
2. قیمت ها را کجا باید ببینم ؟
هزینه واگذاری و جزییات پنل های در لینک های زیر و صفحه های سرویس های اقتصادی و ویژه قابل مشاهده است.
3. من فقط می خواهم اس ام اس ارسال کنم و به دریافت نیازی ندارم، از کدام سرویس استفاده کنم ؟
سرویس های عصر ارتباط فقط با شماره اختصاصی ارائه می شوند و همه سرویس های اقتصادی و ویژه امکان ارسال و دریافت پیامک را دارند. شماره های یک طرفه (فقط ارسال) اختصاصی نیستند و بین چندین کاربر به اشتراک گذاشته می شوند، به همین جهت دریافت پیامک توسط شماره های مشترک امکانپذیر نیست.
4. تفاوت سرویس های اقتصادی و ویژه چیست ؟
امکانات سرویس های همرنگ اقتصادی و ویژه (مانند نارنجی اقتصادی و نارنجی ویژه) یکسان است و تفاوت آن ها فقط در هزینه اولیه ، هزینه تمدید و تعرفه ارسال پیامک می باشد.
5. چرا سرویس های عصر ارتباط به نسبت بقیه گرانتر است ؟
برای انتخاب درست میان دو محصول یا خدمت می بایست قیمت هر یک را به نسبت کیفیت آن سنجید. با توجه به کیفیت سرویس های عصر ارتباط و پشتیبانی همه جانبه ای که کاربر در طول مدت استفاده از سرویس دریافت می کند ، قیمت سرویس های عصر ارتباط بسیار مناسب است. علی رغم مشابهت های اسمی موجود در امکانات سامانه ها در عمل تفاوت های بسیاری در نحوه عملکرد آن ها وجود دارد.
برای مقایسه بهتر با سایز سامانه ها ، بخشی از ویژگی های ابزار مسابقه پیامکی عصر ارتباط را آورده ایم.
ویژگی های ابزار مسابقه پیامکی عصر ارتباط :
6. مدت زمان واگذاری پنل ها سالیانه است یا دائمی ؟
واگذاری سرویس های عصر ارتباط سالیانه است . اما هزینه تمدید آن ها بستگی به نوع سرویس (اقتصادی یا ویژه) متفاوت است . هزینه تمدید سرویس های اقتصادی 100% قیمت روز و هزینه تمدید سرویس های ویژه 50 % قیمت روز آن ها می باشد.
7. شماره پیامک سالیانه است یا دائمی ؟
پرووایدرهای پیام کوتاه شماره مجازی را به صورت دائمی واگذار می کنند . از این رو عصر ارتباط نیز شماره های مجازی را به قیمت پرووایدر و به صورت دائمی به کاربران عرضه می کند. بنابراین واگذاری شماره اختصاصی پیام کوتاه دائمی است و برای سال های بعد هیچ هزینه ای بابت شماره اخذ نخواهد شد.
8. سامانه های دیگر خط را سالیانه می دهند و پنل رایگان است، چرا شما هزینه پنل می گیرید ؟
هزینه شماره مجازی (یا همان خط) دائمی است. این دست سامانه ها هزینه پنل را از محل اجاره دادن شماره با قیمتی چند برابر قیمت تامین می کنند.
9. شماره مجازی را خودم می توانم انتخاب کنم ؟
در شماره های 8 رقمی و کمتر انتخاب شماره با کاربر است. در شماره های 10 رقمی و بیشتر ، هشت رقم ابتدای شماره ثابت است که یکی از شماره های عمومی عصر ارتباط می باشد و انتخاب باقی ارقام در اختیار کاربر است.
10. من قبلا از جای دیگر شماره خریده ام ، آیا می توانم با همان شماره از پنل عصر ارتباط استفاده کنم ؟
بله. تمامی سرویس های عصر ارتباط قابلیت استفاده همزمان از بی نهایت شماره مجازی را دارند و کاربر می تواند به تعداد دلخواه شماره تهیه کرده و با یک سرویس از همه آن ها استفاده کند.
11. من برای انجام کارهایم به دو شماره نیاز دارم، آیا باید دو سرویس بخرم ؟
خیر. تمامی سرویس های عصر ارتباط قابلیت استفاده همزمان از بی نهایت شماره مجازی را دارند و کاربر به تهداد دلخواه شماره تهیه کرده و با یک سرویس از همه آن ها استفاده کند.
12. حداقل شارژ اعتبار در هر بار چقدر است ؟
هیچ محدودیت حداقل و حداکثری برای شارژ اعتبار در نظر گرفته نشده و کاربر در هر زمان بر اساس نیاز خود می تواند به میزان دلخواه اعتبار مورد نظر خود را خریداری نماید.
13. نحوه شارژ اعتبار چگونه است ؟
شارژ اعتبار به دو روش انجام می شود :
الف) شارژ آنلاین با استفاده از کارت های عضو شتاب
ب) واریز به حساب شرکت و ارسال تصویر فیش یا شماره پیگیری واریز به ایمیل یا فکس
14. حداقل شاژ اعتبار در هر بار چقدر است ؟
هیچ محدودیت حداقلی و حداکثری برای شارژ اعتبار در نظر گرفته نشده و کاربر در هر زمان بر اساس نیاز خود می تواند به میزان دلخواه اعتبار مورد نظر خود را خریداری نماید.
15. کارت شارژ را از کجا باید بخرم ؟
کارت شارژ و خرید اعتبار از طریق پین کد برای سامانه پیامک از موارد منسوخ شده اند. بهترین روش برای شارژ اعتبار، پرداخت آنلاین است که محدودیت مبلغ ندارد و امکان استفاده بلافاصله از شارژ فراهم است.
16. آیا هزینه اس ام اس روی قبض موبایل می آید ؟
خیر. هزینه ارسال پیامک بایست بصورت پیش خرید به عصر ارتباط پرداخت شود.
17. آیا دلیوری هزینه دارد ؟
خیر. دلیوری یا همان گزارش وضعیت ارسال پیامک، رایگان است.
18. کد رهگیری دکل مخابراتی را می دهید ؟
از نظر فنی کد رهگیری دکل مخابراتی وجود ندارد. متاسفانه برخی از سرویس دهندگان با طرح این موضوع از نمایش وضعیت نهایی پیامک (رسیده به مخابرات ، رسیده به گوشی ، نرسیده به مخابرات) به کاربران خودداری می کنند.
19. اگر پیامک نرسد هزینه اش کسر می شود ؟
بله. هینه هر پیامکی که از سامانه ارسال شود و موفق به مخابرات برسد، بدون توجه به وضعیت نهایی آن از اعتبار کاربر کسر خواهد شد.
نکته : در صورتی که هر کدام از پیام ها در گزارش ارسال پیامک نرسیده به مخابرات درج شده باشد هزینه کسر شده بعد از ساعت 2 بامداد به حساب کاربر بازگردانده خواهد شد.
20. من نرم افزار ارسال پیامک را دارم چگونه می توانم از خدمات عصر ارتباط استفاده کنم ؟
برای استفاده از خدمات عصر ارتباط با نرم افزار شخصی خود کافی است یک حساب کاربری برای اتصال به درگاه پیام کوتاه عصر ارتباط تهیه کنید و با استفاده از مستندات فنی ارائه شده ، نرم افزار را به عصر ارتباط متصل نمایید.
کلمات کلیدی : ارسال و دریافت اس ام اس ، پیام کوتاه رایگان ، بهترین سامانه پیام کوتاه ، اس ام اس اینترنتی ، ارسال و دریافت پیام کوتاه ، سامانه پیام کوتاه در کرج ، ارسال پیامک تبلیغاتی
پنل کاربری سامانه پیام کوتاه با امکاناتی نظیر ارسال منطقه ای ، ارسال کدپستی ، ارسال رده سنی ، ارسال جنسیت ، ارسال BTS ایرانسل ، ارسال به بانک مشاغل و ...
و امکانات نرم افزاری نظیر پاسخگوی خودکار ، منشی پیامکی ، نوبت دهی ، مدیریت اخطاریه و اقساط و ...
می توانید پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید و کسب و کار خود را رونق دهید.
همچنین امکان ارائه خط اختصاصی از تمام اپراتورهای پیامکی شامل اپراتور 1000 ، اپراتور 2000 ، اپراتور 3000 ، اپراتور 5000 و اپراتور 021 در پنل پیامکی شما وجود خواهد داشت.
کلمات کلیدی : پنل اس ام اس , ارسال و دریافت پیامک , ارسال اس ام اس اینترنتی , ارسال و دریافت اس ام اس , سامانه پیام کوتاه در کرج , ارسال پیامک تبلیغاتی , سامانه پیامک ارزان , سامانه پیامک رایگان , ارسال اس ام اس ارزان , شرکت عصر ارتباط .