• 06.jpg
  • 09.jpg
  • 001.jpg
  • 50002-asre-ertebat.jpg
  • 02.jpg
  • 10.jpg
  • 01.jpg
  • online02-asre-ertebat.jpg
  • 04.jpg
  • 03.jpg

Downloadورود به محیط سامانه پیشرفته :


جهـت ورود به محـیط سـامـانه پیـام کـوتاه پیشرفته عصر ارتباط با استفاده از اطلاعات کاربری خود وارد شوید

مقاله ها

راهنمای سامانه

Ok2راهنمای سامانه :

امروزه تلفن همراه یک وسیله ارتباطی قدرتمند محسوب می شود که علاوه بر توانایی برقراری تماس صوتی و تصویری امکان انتقال نوشتار را نیز فراهم می کند. انتقال نوشتار بر بستر تلفن همراه پیام کوتاه (SMS) نام دارد. با استفاده از پیام کوتاه، ارسال کننده پیام می تواند معنا و مفهوم مورد نظر خود را با نمادهای نوشتاری و تصویری ارسال کند و تقریبا اطمینان دارد که غیر از فرد مورد نظر شخص دیگری به آن پیام دسترسی نخواهد داشت. به جرأت می توان گفت پیام کوتاه یکی از امن ترین و درعین حال اقتصادی ترین فضاهای ارتباطی و اطلاع رسانی در مقیاس های شخصی و عمومی است؛ به همین دلیل طرفداران و کاربران زیادی دارد. سرویس های مبتنی بر فن آوری اطلاعات که با نیازسنجی کاربران درصدد مرتفع کردن آن ها بر می آیند، سامانه نام گرفته اند. سامانه های هوشمند می توانند با کاربر ارتباط متقابل برقرار کرده و خواسته های او را با تحلیل ابعاد مختلف آن به بهترین شکل برآورده نمایند.

سامانه پیام کوتاه عصر ارتباط شامل 4 قسمت می باشد :

Aks Samaneh

  1. لوگو سامانه پیام کوتاه عصر ارتباط که جهت تازه رسانی (Refresh) محیط استفاده می شود.
  2. نوار وضعیت که تعداد پیام های ارسالی و دریافتی کاربر را نمایش می دهد و گزینه خروج از سیستم و پشتیبانی نیز بر روی آن تعبیه شده است که با کلیک کردن روی آن گزینه ها می توانید از این امکانات استفاده کرد.
  3. در سمت راست صفحه، بخش های مختلف سامانه قرار دارند که با کلیک روی هر یک، قسمت های مربوط به آن بخش در روبروی آن به صورت نوار آبشاری نمایش داده می شود.
  4. قسمت میانی که به طور پیش فرض در لحظه ورود کاربر، نمودار پیامک های ارسالی و دریافتی وی را در این قسمت نمایش داده می شود.

ابزارهای سامانه پیام کوتاه عصر ارتباط :

1. ارسال سریع :

ابزار ارسال سریع برای فرستادن آنی پیامک به یک یا چند مخاطب به کار می رود. در این ابزار کاربر می تواند مخاطبین پیام خود را از میان گروه های درج شده در دفترجه تلفن انتخاب نماید، شماره ها را از محیط دیگری کپی کند یا از طریق فایل (با فرمت اکسل یا فایل متنی) بارگزاری نماید. در ارسال سریع امکان انتخاب ارسال پیامک به صورت فلش نیز وجود دارد. در ارسال به صورت فلش، پیامک به محض رسیدن به گوشی مخاطب بطور خودکار روی صفحه گوشی باز می شود و محتوای آن قابل مشاهده است. این نوع ارسال بیشتر برای پیام های اطلاع رسانی با حجم کمتر از یک صفحه کاربرد دارد.

برای ورود به قسمت ارسال سریع آدرس زیر را در سامانه دنبال کنید:

منوی سمت راست==»»ارسال سریع

پس از ورود : انتخاب شماره فرستنده، انتخاب شماره گیرندگان( از طریق فایل متنی، اکسل یا دفتر تلفن)، درج متن پیامک، انتخاب ارسال به صورت فلش یا ساده و در نهایت با کلیک بر روی کلید ارسال، پیامک شما ارسال خواهد شد.

2. ارسال زماندار :

ابزار ارسال زماندار، کارمند وقت شناس و دقیق کاربران سامانه است و وظیفه دارد پیام ها را در تاریخ و ساعت تعیین شده توسط کاربران ارسال نماید. در ارسال زماندار نیازی به روشن بودن رایانه و ورود کاربر به سامانه نیست و پیام ها در زمان مقرر شده به طور خودکار ارسال می شوند.

برای ورود به قسمت ارسال زماندار آدرس زیر را در سامانه دنبال کنید:

منوی سمت راست ==»» ارسال پیامک==»» ارسال زماندار==»» درج ارسال زماندار

3. ارسال رنجی :
ابزار ارسال انبوه برای ارسال پیامک به شماره هایی از یک پیش شماره خاص مثلا 912 یا 913132 استفاده می شود. این ابزار می تواند شماره ها را به تعداد دلخواه کاربر و به صورت تصادفی یا ترتیبی تولید نموده و پیامک را به آن ها ارسال کند. هرچند برای ارسال انبوه بهتر است از ابزار ارسال هدفمند استفاده شود اما گاهی اوقات برای مخاطب قراردادن یک رنج خاص بدون توجه به محل حضور مخاطبان، ارسال رنجی ابزار مناسبی است.

برای ورود به قسمت ارسال رنجی آدرس زیر را در سامانه دنبال کنید:

منوی سمت راست==»» ارسال پیامک==»» ارسال رنجی==»» درج ارسال انبوه

پس از ورود : انتخاب شماره فرستنده، درج متن پیامک، انتخاب ارسال به صورت فلش یا معمولی، بازه ارسال (با انتخاب شماره ابتدا و انتها پیامک شما به کلیه شماره های بین دو شماره انتخابی ارسال خواهد شد)، تعداد ارسال را مشخص کنید، در صورت انتخاب گزینه ارسال به صورت تصادفی، پیامک شما به انتخاب سامانه به مخاطبین ارسال خواهد شد)، تنظیم تاریخ، ساعت و دقیقه ارسال و در نهایت با کلیک بر روی کلید ارسال، پیامک شما در زمان مشخص شده به مخاطبین انتخاب شده ارسال خواهد شد.

4. ارسال سفارشی :

ابزار ارسال سفارشی هنگام ارسال های گروهی کاربرد دارد و این امکان را فراهم می کند که متن پیام ارسالی به هر مخاطب، بر اساس اطلاعات ثبت شده، اختصاصی شود. به عبارت دیگر ارسال سفارشی می تواند اسامی، تاریخ ها و سایر اطلاعات ثبت شده در دفتر تلفن را فراخوانی کرده و درون متن ارسالی برای هر مخاطب جایگزین نماید تا پیامکی که برای مخاطب ارسال می شود حاوی اطلاعات مختص همان مخاطب باشد.

برای ورود به قسمت ارسال سفارشی آدرس زیر را در سامانه دنبال کنید:

منوی سمت راست==»» ارسال پیامک==»» ارسال سفارشی

پس از ورود: انتخاب شماره فرستنده، انتخاب شماره گیرندگان(دفتر تلفن)، درج متن پیامک، و انتخاب فیلدهای مخاطبین از طریق موارد درج شده در سامانه و در نهایت با کلیک بر روی کلید ارسال، پیامک شما ارسال خواهد شد.

5. ارسال هوشمند :

ابزار ارسال سفارشی هنگام ارسال های گروهی کاربرد دارد و این امکان را فراهم می کند که متن پیام ارسالی به هر مخاطب، بر اساس اطلاعات ثبت شده، اختصاصی شود. به عبارت دیگر ارسال سفارشی می تواند اسامی، تاریخ ها و سایر اطلاعات ثبت شده در دفتر تلفن را فراخوانی کرده و درون متن ارسالی برای هر مخاطب جایگزین نماید تا پیامکی که برای مخاطب ارسال می شود حاوی اطلاعات مختص همان مخاطب باشد.

برای ورود به قسمت ارسال هوشمند آدرس زیر را در سامانه دنبال کنید:

منوی سمت راست==»» ارسال پیامک==»» ارسال هوشمند

پس از ورود : انتخاب شماره فرستنده، انتخاب شماره گیرندگان(دفتر تلفن)، درج متن پیامک، و انتخاب فیلدهای مخاطبین از طریق موارد درج شده در سامانه و در نهایت با کلیک بر روی کلید ارسال، پیامک شما ارسال خواهد شد.

6. ارسال هدفمند :

ابزار ارسال هدفمند برای ارسال پیامک به مشترکین همراه اول است. در این شماره های فعال بر اساس شهر و نوع شماره (دائمی یا اعتباری) تفکیک شده اند و کاربر می تواند بر اساس این جزئیات اقدام به ارسال پیامک انبوه نماید. تفاوت این ابزار با ارسال انبوه در این است که شماره های مخاطبان کنترل شده و شماره های فعال هر شهر با تقریب بالایی صحت دارد.

برای ورود به قسمت ارسال هدفمند آدرس زیر را در سامانه دنبال کنید:

منوی سمت راست==»» ارسال انبوه==»» ارسال هدفمند==»» ارسال جدید

پس از ورود : انتخاب شماره فرستنده، شاخه (استان) مورد نظر(در صورت تمایل ارسال به یکی از شهرهای استان انتخابی بر رو ی گزینه + کلیک کنید)، تنظیم عنوان(فقط جهت اطلاع از موضوع پیامک می باشد و برای مخاطبین ارسال نمی شود)، مشخص کردن نوع شماره ها (دائمی، اعتباری، ارانسل و ... )، نوع ارسال(تصادفی ، ترتیبی)، تعداد درخواستی برای ارسال پیامک به مخاطبین، درج متن پیامک، تنظیم تاریخ، ساعت و دقیقه ارسال و در نهایت با کلیک بر روی کلید ارسال، پیامک شما در زمان مشخص شده به مخاطبین شاخه انتخاب شده ارسال خواهد شد.

7. ارسال از نقشه :

ابزار انتخاب منطقه هدف از روی نقشه و ارسال پیامک به افراد ساکن در یک محدوده خاص شهری، یکی از ابزارهای اختصاصی عصر ارتباط است. کاربر با استفاده از این ابزار می تواند جدیدترین نقشه شهرها را مشاهده کرده و محدوده ارسال پیامک را از روی نام خیابان ها و میادین بیابد. در این ابزار نیازی به دانستن اطلاعات جزئی مخاطبان مثل کدپستی یا منطقه شهرداری نیست و کاربر با دانستن اطلاعات حداقلی نظیر نام یک منطقه نیز می تواند افراد ساکن در یک محدوده را مخاطب قرار دهد.

برای ورود به قسمت ارسال از نقشه آدرس زیر را در سامانه دنبال کنید:

منوی سمت راست==»» ارسال انبوه==»» ارسال از نقشه

پس از ورود : انتخاب شماره فرستنده، انتخاب شهر مورد نظر(در صورت تمایل ارسال به برخی از ناحیه های شهر انتخابی بر روی دکمه انتخاب ناحیه کلیک کنید)، تعداد شماره های که مایل هستید پیامک شما به آن ها ارسال شود، درج متن پیامک و در نهایت با کلیک بر روی کلید ارسال، پیامک شما به مخاطبین شهر انتخاب شده ارسال خواهد شد.

8. ارسال دوره ای :

ابزار ارسال دوره ای، کارمند وقت شناس و دقیق کاربران سامانه است و وظیفه دارد پیام ها را در تاریخ و ساعت تعیین شده توسط کاربران ارسال نماید. در ارسال دوره ای نیازی به روشن بودن رایانه و ورود کاربر به سامانه نیست و پیام ها در زمان مقرر شده به طور خودکار ارسال می شوند.

برای ورود به قسمت ارسال دوره ای آدرس زیر را در سامانه دنبال کنید:

منوی سمت راست==»» ارسال پیامک==»» ارسال دوره ای==»» درج ارسال دوره ای

پس از ورود : انتخاب شماره فرستنده، انتخاب شماره گیرندگان (از طریق فایل متنی، اکسل یا دفتر تلفن)، درج متن پیامک، انتخاب ارسال به صورت فلش یا ساده، انتخاب دوره ارسال ( دوره ارسال می تواند ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه باشد) تنظیم تاریخ و ساعت و دقیقه ارسال، انتخاب تعداد تکرار دوره ( با انتخاب نامحدود نسبت به انتخاب دوره و زمان ارسال شما، پیامک به صورت نامحدود ارسال خواهد شد و لی با انتخاب محدود می توانید مراحل ارسال را کنترل کنید) و در نهایت با کلیک بر روی کلید ارسال، در زمان مشخص شده پیامک شما ارسال خواهد شد.

9. ارسال شغلی :

بسیاری از صاحبان مشاغل علاقمند هستند تا تبلیغات خود را فقط برای کسانی که با حرفه آن ها در ارتباطند به نمایش بگذارند.

خلاء موجود در بانک های اطلاعاتی در کشور ، ما را بر آن داشت تا با جمع آوری و تهیه بانک اطلاعاتی جامع و ریز طبقه بندی شده ، بتوانیم نقش به سزایی در تبلیغات هدفمند داشته باشیم.

مشابه و نمونه این حجم بانک موبایل در هیچ سامانه ای موجود نیست و عصر ارتباط مفتخر است اعلام کند بانک مشاغلی با حجم بیش از یک و نیم میلیون شماره به سامانه خود اضافه کرده است.

برای ورود به قسمت ارسال شغلی آدرس زیر را در سامانه دنبال کنید:

منوی سمت راست==»» ارسال انبوه==»» ارسال شغلی==»» ارسال جدید

پس از ورود : انتخاب شماره فرستنده، انتخاب شاخه ، درج متن پیامک، انتخاب ارسال به صورت فلش یا ساده، تنظیم تاریخ و ساعت و دقیقه ارسال و در نهایت با کلیک بر روی کلید ارسال، در زمان مشخص شده پیامک شما ارسال خواهد شد.

10. دریافت :

ابزار دریافت، پیام های ارسال شده به شماره مجازی سامانه را نمایش می دهد. دریافت پیامک به شماره اختصاصی نیاز دارد بنابراین شماره هایی که بین کاربران مختلف به اشتراک گذاشته می شوند فقط قابلیت ارسال و از دریافت پیام کوتاه محروم خواهند بود. بههمین دلیل در عصر ارتباط به همراه سرویس یک شماره 14 رقمی به کاربران هدیه می شود تا از مزایای دریافت پیام کوتاه بهره مند گردند. در عصر ارتباط دریافت پیام کوتاه رایگان است و برای کاربر هزینه ای نخواهد داشت.

برای ورود به قسمت دریافتی ها آدرس زیر را در سامانه دنبال کنید :

منوی سمت راست==»» کلید دریافتی ها

11. آرشیو پیام ها :

ابزار پوشه بندی (آرشیو پیام ها) امکان تفکیک و دسته بندی پیامک را فراهم می کند. با استفاده از این این ابزار کاربران می توانند پیامک های ارسالی و دریافتی خود را در قالب پوشه های مختلف ذخیره کنند.

برای ورود به قسمت آرشیو پیام ها آدرس زیر را در سامانه دنبال کنید :

منوی سمت راست==»» پیام ها==»» آرشیو

12. دفترچه تلفن :

در دفترچه تلفن عصر ارتباط امکان دسته بندی مخاطبان در قالب گروه های مختلف فراهم است. تعداد گروه ها و مخاطبان قابل درج در هر گروه نامحدود است و هر مخاطب می تواند به طور همزمان در چند گروه عضو باشد. همچنین برای ذخیره سازی گروهی اطلاعات مخاطبان، امکان وارد کردن اطلاعات آن ها از طریق فایل اکسل وجود دارد و اطلاعات موجود در دفترچه تلفن نیز در هر زمان قابل استخراج در قالب فایل اکسل و چاپ است.

برای ورود به قسمت دفترچه تلفن آدرس زیر را در سامانه دنبال کنید :

منوی سمت راست==»» امکانات==»» دفترچه تلفن

 13. منشی پیامکی (پاسخگو) :

همواره افراد هنگام مراجعه حضوری و یا غیر حضوری به یک مجموعه اداری یا تجاری انتظار تکریم و دریافت پاسخ مناسب دارند. این انتظار به حق، زمانی به رضایت مبدل می شود که فرد از مواردی چون سرعت پاسخگویی، احترام، ارجاع به مرجع مناسب و رعایت مساوات رضایتمندی باشند. ابزار منشی پیامکی پاسخگوی خودکار کلیه پیام های ارسال شده به سامانه است. این پاسخ خودکار علاوه بر ایجاد حس خوب اهمیت داشتن به ارسال کننده پیامک، این اطمینان را به وی می دهد که پیام ارسالی او توسط سامانه دریافت شده و به آن رسیدگی خواهد شد. همچنین متن پاسخگویی منشی می تواند حاوی نکاتی از جمله پیام های تبلیغاتی،  اطلاعات تماس و یا پیام تقدیر و تشکر از ارسال کننده باشد. چنانچه کاربر از چندین شماره مجازی به طور همزمان استفاده کند منشی پیامکی می تواند به ازاری هر یک از شماره های مجازی، تنظیمات متفاوتی در متن و زمان فعال بودن منشی داشته باشد.

برای ورود به قسمت منشی پیامکی(پاسخگو) آدرس زیر را در سامانه دنبال کنید:

منوی سمت راست==»» امکانات==»» پاسخگو==»» درج جدید

پس از ورود : شماره گیرنده و فرستنده را بر روی شماره های مجازی خود تنظیم کنید، در کادر عنوان با وارد کردن عبارتی می توانیم دسته بندی بهتری برای منشی پیامکی خود داشته باشیم ، در صورتی که تمایل دارید منشی پیامکی در بازه زمانی مشخصی فعال باشد گزینه انتخاب تاریخ فعال بودن را تیک بزنید و تاریخی را برای فعال بودن مشخص کنید، متن پاسخ منشی به پیامک های ارسال را در قسمت متن پیامک در کنید و در نهایت بر روی کلید تایید کلیک کنید تا منشی پیامکی شما فعال شود.

14. ارسال از موبایل :

سرویس های چند منظوره که قابلیت دسترسی نا محدود زمانی و مکانی دارند نقش مهمی در انجام امور روزمره، به ویژه در شرایط اضطراری ایفا می کنند. همچنین سیستم و یا ابزارهایی که قابلیت کنترل و راهبری از راه دور دارند بدلیل حذف محدودیت های مربوط به حضور فیزیکی جهت استفاده، نزد کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. در عصر ارتباط تدابیری صورت گرفته است تا در مواقع لازم بدون نیاز به کامپیوتر و ارتباط اینترنتی، در هر زمان و مکان، فقط با استفاده از تلفن همراه و تنها به وسیله ارسال یک پیامک بتوان به سامانه فرمان داد تا متن دلخواه را با استفاده از شماره مجازی اختصاصی به همه یا گروهی از مخاطبین مندرج در دفترچه تلفن ارسال نماید.سامانه پس از انجام فرامین پیامکی کاربر گزارش کار خود را از طریق پیام کوتاه ارائه می نماید.

برای ورود به قسمت ارسال از موبایل آدرس زیر را در سامانه دنبال کنید:

منوی سمت راست==»» امکانات==»» ارسال از موبایل

برای آماده سازی سامانه جهت اجرای فرمان ارسال پیامک از موبایل، ابتدا گزینه پیامک از موبایل فعال باشد را فعال کنید. سپس شماره مجازی گیرنده پیامک فرمان و شماره ای که پیامک ها باید از طریق آن ارسال شوند ( فرستنده) را انتخاب کنید. پس از آن شماره موبایل هایی که مجازند با استفاده از موبایل، فرمان ارسال پیامک را صادر کنند در قسمت شماره های مجاز برای ارسال وارد نموده و تایید را کلیک کنید. اکنون می توانید با ارسال یک پیامک از شماره های مجاز تعریف شده به شماره مجازی به سامانه فرمان  دهید تا متن مورد نظر شما را به یک گروه ارسال کند.

15. انتقال به موبایل :

دنیای ارتباطات، دنیای انتقال اطلاعات است. برای بهره گیری مناسب از یک ارتباط گاهی نیاز به چند فآیند انتقالی دیده می شود تا اطلاعات مورد نظر به شکل مطلوب و مناسب در مقصد قابل استفاده باشد. در واقع هیچ اطلاعاتی نهایی نیست زیرا در هر مقصد باید برای موضوع دیگری به کار گرفته شود. در عصر ارتباط برای افزایش دسترسی به پیامک های دریافتی روی سامانه و بهره گیری از آن ها ابزارهای متعددی طراحی شده است که یکی از این ابزار انتقال به موبایل می باشد.

ابزار انتقال به موبایل یک نسخه از پیامک های ارسال شده به سامانه را به همراه شماره ارسال کننده گان پیام به موبایل های تعریف شده ارسال می نماید. بدینوسیله کاربر بدون مراجعه به سامانه می تواند از پیام های دریافت شده در سامانه اطلاع یابد.

برای ورود به قسمت انتقال به موبایل آدرس زیر را در سامانه دنبال کنید:

منوی سمت راست==»» امکانات==»» انتقال به موبایل==»» درج جدید

16. انتقال به ایمیل :

کاربران می توانند پیام های دریافتی را علاوه بر سامانه به صورت ایمیل نیز دریافت کنند. برای این کار کافی است در ابزار انتقال به ایمیل آدرس یک ایمیل معتبر را ثبت کنند.

برای ورود به قسمت انتقال به ایمیل آدرس زیر را در سامانه دنبال کنید:

منوی سمت راست==»» امکانات==»» انتقال به ایمیل==»» درج جدید

17. انتقال به سایت :

ابزار انتقال به سایت یک نسخه از پیامک های دریافتی در سامانه را به URL های تعریف شده ارسال می کند. این ابزار برای کاربران وب سرویس و http یا کاربرانی که می خواهند بر اساس پیام های دریافتی عملیات خاصی را روی سایت یا سرور خود داشته باشند کاربرد دارد.

برای ورود به قسمت انتقال به سایت آدرس زیر را در سامانه دنبال کنید:

منوی سمت راست==»» امکانات==»» انتقال به سایت==»» درج جدید

18. عضویت پیامکی :

عضویت پیامکی یکی از ابزارهای منحصر به فرد عصر ارتباط است که در کنار دفترچه تلفن قرار می گیرد و از طریق دریافت کلید واژه ها، امکان عضویت خودکار افراد در سامانه را فراهم می کند. افراد عضو شده بر اساس تنظیمات مورد نظر کاربر در گروه های دفترچه تلفن دسته بندی می شوند و ارسال پیامک به آن بسیار آسان خواهد شد. همچنین با ارسال کلید واژه دیگری امکان لغو عضویت خودکار نیز وجود دارد.

برای ورود به قسمت عضویت پیامکی آدرس زیر را در سامانه دنبال کنید:

منوی سمت راست==»» امکانات==»» عضویت پیامکی==»» درج عضویت جدید

19. ارسال مناسبتی :

با استفاده از ابزار ارسال مناسبتی، شما قادر خواهید بود در مناسبتهای مذهبی، ملی، بین المللی، باستانی، نجومی، سازمانی که به طور پیشفرض در سامانه نمایش داده شده است به گروه های دفترچه تلفن خود پیامک با مضمون همان روز ارسال کنید.

برای ورود به قسمت ارسال مناسبتی آدرس زیر را در سامانه دنبال کنید:

منوی سمت راست==»» ابزار ویژه==»» ارسال مناسبتی==»» ارسال جدید

پس از ورود : انتخاب شماره فرستنده، انتخاب شماره گیرندگان(دفتر تلفن)، درج متن پیامک (در این قسمت می توانید با کلیک بر روی کلید پیش نویس از پیام های پیشفرض موجود در سامانه استفاده نمایید)، تنظیم ساعت و دقیقه ارسال و در نهایت با کلیک بر روی کلید ارسال، پیامک شما ارسال خواهد شد.

20. یادآور :

با استفاده ار ابزار یادآور، می توانید مناسبتها تاریخ تولد ، تاریخ ازدواج ، تاریخ سر رسید اقساط ، تاریخ بیمه نامه و تاریخ های دلخواه را به مخطبین ثبت شده در دفترچه تلفن هوشمند سامانه یادآوری کرده و توضیحات مختص به هر کدام از مناسبت ها را به اطلاع مخاطبین برسانید.

21. گجت ویندوز :

نرم افزار های تحت وب بدلیل اجرا شدن روی سرور فقط به صورت آنلاین و از طریق مرورگرها قابل استفاده هستند، در مواردی که نیاز به استفاده از بانک اطلاعاتی سرور نیست یا زمانی که بدلیل محدودیت ها و اختلالات مخابراتی امکان آنلاین بودن مداوم و یا باز کردن سریع صفحات وب وجود ندارد، نرم افزار گجت ویندوزی عصر ارتباط، ارسال پیام کوتاه را از مرور صفحات سامانه بی نیاز می کند. گجت ویندوزی یکی دیگر از ابزارهای منحصر به فرد عصر ارتباط است که در قسمت ابزارهای ویژه قرار داده شده است، گجت ویندوزی ارسال و دریافت پیامک این امکان را دارد که با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور پنل هر کاربر فعال می شود و برای استفاده از آن لازم است فقط رایانه کاربر به اینترنت متصل باشد و نیازمند به ورود سامانه نخواهد بود.

شایان توجه است گجت ویندوزی فقط روی ویندوزهای ویستا و 7 قابل نصب و استفاده می باشد.

برای ورود به قسمت گجت ویندوز آدرس زیر را در سامانه دنبال کنید:

منوی سمت راست==»» ابزار ویژه==»» گجت ویندوز==»» دانلود گجت

هشدار امنیتی: برای حفظ امنیت و پیشگیری از افشای اطلاعات کاربری خود خواهشمند است گجت ویندوزی را فقط و فقط از قسمت دانلود گجت سامانه خود دریافت کرده و از دانلود آن از سایر سایت ها و سامانه ها یا ایمیل جداً خودداری فرمایید.

22. نظرسنجی پیامکی :

نظرسنجی یکی از شیوه های اثر گزاری بر افکار عمومی است. در واقع نظرسنجی یکی از مهمترین ملزومات شناخت افکار عمومی و بررسی آن است. در عصر ارتباط ابزاری برای برگزاری یک نظرسنجی استاندارد در نظر گرفته شده است که یک جامعه آماری روشن و در عین حال نا محدود از نظر تعداد در اختیار برگزار کننده قرار می گیرد. امکان تعریف بی نهایت نظرسنجی همزمان بدون محدودیت در تعداد گزینه ها، قابلیت تعریف زمان دقیق شروع و پایان فرآیند جمع آوری آراء امکان تعریف پاسخ مجزا به ازای هر گزینه تعریف شده، نمایش نموداری نتایج، امکان قرعه کشی چندگانه میان شرکت کنندگان گوشه هایی از ویژگی های این ابزار پیشرفته هستند.

برای ورود به قسمت نظرسنجی آدرس زیر را در سامانه دنبال کنید:

منوی سمت راست==»» ابزارویژه==»» نظرسنجی==»» درج نظرسنجی جدید

پس از ورود: ابتدا شماره مجازی گیرنده را انتخاب کنید، سوال نظرسنجی را مشخص کنید، تاریخ، ساعت و دقیقه شروع و پایان نظرسنجی را مشخص کنید و در نهایت بر روی کلید ثبت کلیک کنید، پس از مشخص کردن سوال و ثبت آن باید گزینه ها را مشخص کنید و در قسمت پاسخ ها میتوانید شماره افرادی که در نظرسنجی شرکت کرده اند را به تفکیک گزینه انتخابی آن ها مشاهده کنید. نمودار نیز به شما امکان مقایسه آسان تر میان گزینه ها را می دهد و در قسمت قرعه کشی بعد از مشخص کردن تعداد مورد نظر و تایید، قرعه کشی انجام شده و از شماره ها می توان خروجی اکسل گرفته یا چاپ کنید.

23. مسابقه پیامکی :

ابزار برگزاری مسابقه در عصر ارتباط ویژگی های بارز و ممتاز بسیاری دارد. مسابقه پیام کوتاه بدلیل عدم اعمال محدودیت برای شرکت در آن بیشترین مخاطب را جذب کرده و هیجان ناشی از آن به طیف وسیعی از جامعه منتقل می شود. امکان تعریف بی نهایت مسابقه همزمان بدون محدودیت در تعداد گزینه ها، قابلیت تعریف زمان دقیق شروع و پایان فرآیند پذیرش پاسخ ها، امکان تعریف پاسخ مجزا به ازای هر گزینه تعریف شده، نمایش نموداری نتایج و امکان قرعه کشی میان کسانی که پاسخ صحیح داده اند ویژگی های ممتاز این ابزار هستند.

برای ورود به قسمت مسابقه آدرس زیر را در سامانه دنبال کنید:

منوی سمت راست==»» ابزار ویژه==»» مسابقه==»» درج مسابقه جدید

پس از ورود : ابتدا شماره مجازی گیرنده را انتخاب کنید، سوال مسابقه را مشخص کنید، تاریخ، ساعت و دقیقه شروع و پایان مسابقه را مشخص کنید و در نهایت بر روی کلید ثبت کلیک کنید، پس از مشخص کردن سوال و ثبت آن باید پاسخ ها را مشخص کنید و در قسمت پاسخ ها میتوانید شماره افرادی که در مسابقه شرکت کرده اند را به تفکیک گزینه انتخابی آن ها مشاهده کنید. نمودار نیز به شما امکان مقایسه آسان تر میان گزینه ها را می دهد و در قسمت قرعه کشی بعد از مشخص کردن تعداد مورد نظر و تایید، قرعه کشی انجام شده و از شماره ها می توان خروجی اکسل گرفته یا چاپ کنید.

24. پاسخگوی هوشمند :

پاسخگوی هوشمند یکی دیگر از ابزارهای اختصاصی عصر ارتباط است. این ابزار می تواند بر اساس کلمات و کد های تعریف شده از سوی کاربر، پاسخ متناسب را ارسال کند و نقطه قوت آن در امکان وارد کردن مقادیر انبوه اطلاعات از طریق فایل اکسل و گزارش گیری وسیع است. یکی از کاربردهای این ابزار امکان ثبت گارانتی یا ارائه سریال فعالسازی یکبار مصرف برای نرم افزارها و لوح های فشرده است. همچنین پاسخگوی هوشمند می تواند به عنوان ابزاری برای اعلام قیمت لحظه ای محصولات یا اقلامی به کار رود که نیاز به بروزرسانی مداوم و سریع عناوین متعدد دارند.

25. مدیریت زیر کاربران (کارمندان) :

عصر ارتباط با ارائه راهکار مدیریت زیر کاربران (کارمندان)، به مدیران این توانایی را بخشیده است که بتوانند برای کارکنان خود، فراخور مرتبه شغلی و شرح وظایف آن ها، کارمندانی تعریف کنند و به هر یک اعتبار ریالی و ابزار متناسب با نیاز، توانمندی ها و وظایف تخصیص دهند. با بهره گیری از ابزار مدیریت کارمندان دسترسی هر یک از کارکنان به سامانه، مستقل اما تحت نظر مدیر خواهد بود. ابزار کارمندان یک راه حل سازمانی است و کاربرد آن در مجموعه های بزرگی است که بخش های مختلف آن به سامانه پیام کوتاه مستقل نیاز دارند. با استفاده از این ابزار می توان بی نهایت زیر کاربر با پنل کاربری، امکانات مشخص و شماره مستقل ایجاد کرد و در اختیار بخش های مختلف مجموعه قرار داد تا بدون تحمیل هزینه اضافی به سازمان، همه بخش ها بتوانند از امکانات و مزایای سامانه پیام کوتاه بهره مند شوند.

برای ورود به قسمت کارمندان آدرس زیر را در سامانه دنبال کنید:

منوی سمت راست==»» ابزار ویژه==»» زیر کاربر==»» درج زیر کاربر جدید

برای ثبت یک کارمند در سامانه ابتدا گزینه درج زیر کاربر جدید را کلیک کرده و فیلدهای اطلاعاتی کارمند را کامل کنید. ضروری است نام کاربری و رمز عبور کارمندان با زبان انگلیسی درج شود. پس از وارد کردن اطلاعات دکمه ثبت را کلیک کنید، اطلاعات کلی کارمند جدید در سامانه ثبت می گردد و مشخصات وی در قالب جدولی به نمایش گذاشته می شود. در ادامه می بایست یک شماره مجازی به کارمند اختصاص دهید .  برای این کار روی شماره ها کلیک کنید، در صفحه بهد یک از شماره های مجاری درون لیست را انتخاب و ثبت را کلیک کنید و در نهایت دسترسی کارمند به سامانه و میزان اعتبار آن را مشخص کنید.

26. گزارش آماری :

گزارش آماری یکی از ابزارهای بسیار کاربردی در سامانه مدیریت پیام کوتاه است. کاربر با استفاده از این ابزار می تواند ریز گزارش ارسال ها بر اساس تاریخ و شماره مجازی را مشاهده کرده و گزارش هزینه های انجام شده در هر روز و ماه را مشاهده نماید.

27. وب سرویس و Http ارسال پیام کوتاه (API) :

در عصر ارتباط وب سرویس ارسال و دریافت پیام کوتاه و ارسال پیامک از طریق درخواست های http به طور همزمان ارائه می شوند و به صورت پیش فرض برای تمامی کاربران سرویس ها اعم از اقتصادی و ویژه قابل بهره برداری هستند. این قابلیت به صورت مجزا در قالب سرویس درگاه پیام کوتاه عصر ارتباط نیز ارائه می شود.

28. شارژ آنلاین حساب :

جهت شارژ حساب کاربری خود جهت ارسال پیامک، شما می توانید از منوی درج شده در قسمت حساب کاربری اقدام فرمایید.

برای ورود به قسمت شارژ حساب آدرس زیر را در سامانه دنبال کنید:

منوی سمت راست==»» حساب کاربری==»» شارژ حساب==»» واریز به حساب یا پرداخت آنلاین

29. ارسال پیامک با نام تجاری :

برای جذاب تر شدن و شاید آشناتر بودن یک پیام کوتاه نزد مخاطبین راهکاری وجود دارد که از آن به "نام تجاری" یاد می شود. نام تجاری جایگزین شماره ارسال کننده پیام می شود و می تواند یک برند، شماره خاص و یا کاراکترهای معنی داری باشد که مخاطب به محض مشاهده آن به هویت ارسال کننده پی ببرد. هر چند نام تجاری فقط به زبان انگلیسی و حداکثر 11 کاراکتر قابل ثبت است و دریافت پیام کوتاه توسط آن ممکن نیست، اما جذابیت ها و تاثیرات خاص آن در نهادینه کردن اسامی و برندها، همچنین سرعت بی نظیر آن در انتقال حس اطمینان به ویژه در اطلاع رسانی ها، نقاط قوتی هستند که هر محدودیتی را جبران می کنند. نکته قابل توجه درباره ارسال با نام تجاری این است که در گذشته ارسال با نام تجاری میسر بوده است اما با اعمال محدودیت هایی که از سوی همراه اول انجام شده، ارسال با نام تجاری به مشترکین این اپراتور امکانپذیر نمی باشد.

 


Icon Specialمطالب مرتبط :


کلمات کلیدی : بهترین سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیام کوتاه در کرج ، ارسال و دریافت پیام کوتاه ، ارسال اس ام اس اینترنتی ، ارسال اس ام اس ، دریافت پیام کوتاه رایگان ، بانک شماره های ایرانسل ، سامانه هوشمند پیام کوتاه ، سامانه پیام کوتاه عصر ارتباط.

Share Button

Module آخرین امکانات سامانه :


- مسابقه پیامکی
- نظر سنجی پیامکی
- عضویت پیامکی
- پیامک سر رسید
- بانک شماره های تفکیک شده
- بانک مشاغل با تفکیک استان
و...                                            اطلاعات بیشتر   »


 Contact Img2تماس با ما :


Phone

کرج ، میدان توحید ، ساختمان امیر ، طبقه سوم
واحد فروش : 36206895 - 026 
فکس اینترنتی : 89781990 - 021
موبایل : 1656125 - 0935

Icon Specialپیشنهاد ویژه : پنل نمایندگی


- آیا می خواهید با ما همراه شوید؟

- آیا می خواهید با نام و برند خود فعالیت کنید؟

پنل نمایندگی با امکانات ویژه با قیمت بسیار مقرون به صرفه و شماره پیامک اختصاصی؛

امکان تعریف بی نهایت نماینده و کاربر؛

و به همراه ده ها امکانات دیگر ارائه می گردد.

و ...                                           اطلاعات بیشتر   »

سامانه پيام کوتاه عصر ارتباط
ورود به سـامـانه پیام کوتاه

یادآوری رمز عبور

جهت گفتگوی آنلاین با واحد مشاوره و فروش بر روی لینک بالا کلیک کنید.

 

Yahoo Messenger Icon سامانه گفتگوی آنلاین عصر ارتباط :



Cup برخی از مشتریان ما :


 

  • logo 1.jpg
  • logo 2.jpg
  • logo 3.jpg
  • logo 4.jpg
  • logo 6.jpg
  • logo 7.jpg
  • logo 8.jpg
  • logo 9.jpg
  • logo 18.jpg
  • logo 19.jpg
  • logo 25.jpg
  • logo 26.jpg
  • logo 30.jpg
  • logo 32.jpg
  • logo 37.jpg
  • logo 40.jpg
تماس با ما
خرید شارژ تلفن همراه، گیفت کارت، آنتی ویروس، مجوز عبور از طرح ترافیک و پرداخت قبوض

Iran Fag 04