• 04.jpg
  • 06.jpg
  • 02.jpg
  • 03.jpg
  • 50002-asre-ertebat.jpg
  • 10.jpg
  • 01.jpg
  • 001.jpg
  • 09.jpg
  • online02-asre-ertebat.jpg

Downloadورود به محیط سامانه پیشرفته :


جهـت ورود به محـیط سـامـانه پیـام کـوتاه پیشرفته عصر ارتباط با استفاده از اطلاعات کاربری خود وارد شوید

Elzam

Icon Specialنکات مهم در انتخاب بهترین سامانه پیام کوتاه :

مردم هنگام خرید کالا سعی می کنند متناسب با بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشند و به فروشنده توجه چندانی ندارند زیرا او فقط فروشنده است و در کیفیت پس از فروش کالاها نقشی ندارد. اما خرید سرویس با کالا تفاوت های زیادی دارد. انتخاب سرویس دهنده مناسب ، از سرویسی که ارائه می کند مهم تر است و توجه نکردن به این نکته باعث می شود اغلب افراد نتوانند در مقابل هزینه ای که می کنند فایده ببرند.

اگر قصد انتخاب سرویس ارسال و دریافت پیام کوتاه دارید کافی است در موتور جستجوی گوگل عبارت " سامانه پیام کوتاه" را جستجو کنید. گوگل همه ارائه کنندگان این خدمات را معرفی می کند اما دقت داشته باشید که گوگل اطلاعاتی از کیفیت خدمات و صحت ادعاعای آن ها ندارد ، بنابراین برای انتخاب بهترین گزینه لازم است فاکتورهای متعددی را بررسی کنید. انتخاب مبتنی بر دانایی و اشراف بر تمام جوانب رضایت شما را از سامانه ای که تهیه کرده اید ضمانت خواهد کرد.

انتخاب سامانه پیام کوتاه سه مرحله کلی دارد :

مرحله اول) بررسی سرویس دهنده و شرایط خرید :

1. برای پیشگیری از ضرر و زیان خدمات پیام کوتاه را فقط از شرکت های معتبر بگیرید. اداره کل ثبت شرکت ها که زیر مجموعه قوه قضائیه است به شرکت های ثبت شده شناسه ملی اختصاص می دهد و امکان تحقیق درباره اطلاعات ثبتی و شناسه ملی اشخاص حقوقی را برای عموم فراهم کرده است.

2. پس از بررسی شناسه ملی از شرکت سرویس دهنده بخواهید مجوزهای فعالیت خود را ارائه کند. ثبت شرکت ها صرفا یک اقدام اولیه برای فعالیت جمعی است و هر شرکتی مانند سایر مشاغل بایست مجوز فعالیت در حوزه کاری خود را اخذ کند. تعهد اخذ مجوز فعالیت، هنگام ثبت شرکت توسط اداره بازرگانی گرفته می شود اما متاسفانه تضمینی برای انجام آن وجود ندارد.

3. اسامی دیگر مشتریان سرویس دهنده ها را جدی نگیرید و به انتخاب دیگران کاری نداشته باشید مگر اینکه با آن ها تماس گرفته و اطمینان حاصل کنید که ملاک های انتخاب مشابهی دارید و مشتریان قبلی راضی هستند.

4. شرایط واگذاری و قرارداد سرویس دهنده را بخوانید ، خرید سرویس بدون عقد قرارداد ریسک بالایی دارد چرا که سرویس دهنده از نظر قانونی هیچ تعهدی به خریدار ندارد و هنگامی که ارائه خدمات را متوقف کند یا تعهدادت خود را انجام ندهد از خریدار کاری بر نمی آید. خریدار باید بداند در مقابل هزینه ای که می پردازد چه خدماتی دریافت خواهد کرد و سرویس دهنده نسبت به وی چه تعهدی دارد.

5. سرویس های رایگانی که بدون قید و شرط به عموم واگذار می شوند زنگ خطر کلاهبرداری را به صدا در می آورند. کلمه رایگان وسوسه انگیز و فریبنده است ولی در نهایت به پشیمانی منجر می شود. ممکن است رایگان باشد اما ارسال پیامک هرگز رایگان نخواهد بود.

مرحله دوم) بررسی سامانه و ویژگی های آن :

1. سامانه های تحت وب پایدارتر و کاراتر از دیگر سامانه ها هستند. سامانه های تحت ویندوزی که برای ارسال پیامک از بستر اینترنت استفاده می کنند همان مشکلات استفاده از مودم های GSM را به همراه دارند که بزرگترین آن ها محدود شدن به یک کامپیوتر خاص است.

2. در مقایسه دقیق ابزارها و امکاناتی که سامانه های مختلف در اختیار کاربر قرار می دهند مشخص می شود کدامیک پیشرفته تر هستند و با تکیه بر مقایسه لیست امکانات نمی توان درباره کیفیت آن ها قضاوت کرد. نسخه نمایشی (دمو) سامانه را از سرویس دهنده بخواهید و محیط کاربری، ابزارها و زبان آن را بررسی و با دیگر سامانه ها مقایسه کنید.

3. یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب یک سامانه نحوه پشتیبانی سرویس دهنده از کاربران است. وجود تیم پشتیبانی مسلط بر سامانه و دسترس نشان می دهد کاربران برای سرویس دهنده ارزشمند هستند. پشتیبانی از طریق موبایل بر خلاف ظاهر آن چندان مطلوب نیست زیرا اولا به یک نفر محدود می شوید و ثانیا در هنگام نیاز به پشتیبانی ممکن است با موارد زیر برخورد کنید :

  • پشیبان به سامانه دسترسی نداشته باشد و نتواند مشکل را بررسی کند.
  • تلفن همراه پشتیبان خاموش یا در درسترس نباشد.

مرحله سوم) بررسی هزینه ها و تعرفه ها :

1. هزینه راه اندازی سامانه پیام کوتاه شامل هزینه سامانه و شماره پیامک است. هزینه سامانه در مقابل امکانات آن را با سایرین مقایسه کنید. هیچ ارزانی بی حکمت نبوده و گرانی دلیل بر خوب بودن نیست.

2. به روز رسانی سامانه پیام کوتاه و پشتیبانی مستمر از کاربران برای سرویس دهنده ها هزینه بر است به همین دلیل سامانه را برای مدت مشخص واگذار می کنند، لذا بررسی کنید با پرداخت هزینه راه اندازی، سامانه برای چه مدتی در اختیار کاربران قرار می گیرد و برای تمدید دوره استفاده باید چه هزینه هایی پرداخت شود. سرویس دهنده ای که سامانه را با یکبار پرداخت به صورت دائمی در اختیار کاربران قرار دهد قطعا قصد به روز رسانی آن را ندارد.

3. قیمت و نحوه واگذاری شماره ها را در سرویس دهندهای مختلف مقایسه کنید. واگذاری شماره پیام کوتاه توسط پرووایدرهای همراه اول دائمی است اما به دلیل ماهیت مجازی این شماره ها سندی مبنی بر مالکیت آن ها صادر نمی شود. راه حل این است که از سرویس دهنده بخواهید مالکیت شماره را در قرارداد به شما واگذار کند تا هر زمان خواستید آن را به سرویس دهنده دیگری منتقل کنید.

بهای شماره های مجازی بر اساس پیش شماره آن ها کمی متفاوت است اما دانستن قیمت واگذاری دائم شماره های مجازی با پیش شماره 3000 کمک خواهد کرد شماره ها را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

4. هزینه ارسال پیام کوتاه یک هزینه جاری است از این رو تعرفه ارسال پیامک در تعداد بالا روی هزینه ها تاثیر زیادی دارد. اغلب سرویس دهنده ها تعرفه ارسال پیام کوتاه را بر اساس میزان پیش خرید کاربر تعیین می کنند به این شکل که با پیش خرید بیشتر، تعرفه ارسال پیامک کاهش خواهد یافت. برای مقایسه تعرفه ابتدا متوسط تعداد پیامکی که در هر ماه ارسال خواهید کرد برآورد کرده و بر اساس آن تعرفه ای که یرویس دهنده ها تعیین کرده اند را مقایسه کنید.

5. حداقل میزان پیش خرید پیامک را بررسی کنید. سرویس دهنده ها به دلخواه مبالغی را به عنوان حداقل شارژ تعیین می کنند که کاربر در هر بار پیش خرید، باید مبلغی بیش از حداقل تعیین شده را پرداخت نماید. طبیعی است که حداقل شارژ هر قدر کمتر باشد بهتر است.

 


کلمات کلیدی : بهترین سامانه پیام کوتاه ، ارسال و دریافت پیامک ، ارسال اس ام اس اینترنتی ، سامانه پیام کوتاه در کرج ، ارسال اس ام اس تبلیغاتی ، دریافت پیام کوتاه رایگان ، سامانه هوشمند پیام کوتاه

Share Button

 


اطلاعات کلی در خصوص پنل کاربری

پنل کاربری سامانه پیام کوتاه با امکاناتی نظیر ارسال منطقه ای ، ارسال کدپستی ، ارسال رده سنی ، ارسال جنسیت ، ارسال BTS ایرانسل ، ارسال به بانک مشاغل و ...

و امکانات نرم افزاری نظیر پاسخگوی خودکار ، منشی پیامکی ، نوبت دهی ، مدیریت اخطاریه و اقساط و ...

می توانید پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید و کسب و کار خود را رونق دهید.

همچنین امکان ارائه خط اختصاصی از تمام اپراتورهای پیامکی شامل اپراتور 1000 ، اپراتور 2000 ، اپراتور 3000 ، اپراتور 5000 و اپراتور 021 در پنل پیامکی شما وجود خواهد داشت.

 


کلمات کلیدی : پنل اس ام اس , ارسال و دریافت پیامک , ارسال اس ام اس اینترنتی , ارسال و دریافت اس ام اس , سامانه پیام کوتاه در کرج , ارسال پیامک تبلیغاتی , سامانه پیامک ارزان , سامانه پیامک رایگان , ارسال اس ام اس ارزان , شرکت عصر ارتباط .


 

Module آخرین امکانات سامانه :


- مسابقه پیامکی
- نظر سنجی پیامکی
- عضویت پیامکی
- پیامک سر رسید
- بانک شماره های تفکیک شده
- بانک مشاغل با تفکیک استان
و...                                            اطلاعات بیشتر   »


 Contact Img2تماس با ما :


Phone

کرج ، میدان توحید ، ساختمان امیر ، طبقه سوم
واحد فروش : 36206895 - 026 
فکس اینترنتی : 89781990 - 021
موبایل : 1656125 - 0935

Icon Specialپیشنهاد ویژه : پنل نمایندگی


- آیا می خواهید با ما همراه شوید؟

- آیا می خواهید با نام و برند خود فعالیت کنید؟

پنل نمایندگی با امکانات ویژه با قیمت بسیار مقرون به صرفه و شماره پیامک اختصاصی؛

امکان تعریف بی نهایت نماینده و کاربر؛

و به همراه ده ها امکانات دیگر ارائه می گردد.

و ...                                           اطلاعات بیشتر   »

سامانه پيام کوتاه عصر ارتباط
ورود به سـامـانه پیام کوتاه

یادآوری رمز عبور

جهت گفتگوی آنلاین با واحد مشاوره و فروش بر روی لینک بالا کلیک کنید.

 

Yahoo Messenger Icon سامانه گفتگوی آنلاین عصر ارتباط :



Cup برخی از مشتریان ما :


 

  • logo 1.jpg
  • logo 2.jpg
  • logo 3.jpg
  • logo 4.jpg
  • logo 6.jpg
  • logo 7.jpg
  • logo 8.jpg
  • logo 9.jpg
  • logo 18.jpg
  • logo 19.jpg
  • logo 25.jpg
  • logo 26.jpg
  • logo 30.jpg
  • logo 32.jpg
  • logo 37.jpg
  • logo 40.jpg
تماس با ما
خرید شارژ تلفن همراه، گیفت کارت، آنتی ویروس، مجوز عبور از طرح ترافیک و پرداخت قبوض

Iran Fag 04